Aangekomen - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marieke Pijl - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marieke Pijl - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

19 November 2008 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Na een lange reis ben ik dan aangekomen. Dung was er en is met me meegereden naar het appartement. Dat is groot. Twee slaapkamers, keuken/woonkamer en badkamer. Het ligt op de vijfde verdieping van een groot flatgebouw.

Zaterdagavond was er een diner met de groep in het centrum. Heen met de bus en terug met de taxi. De volgende dag op ontdekkingsreis gegaan. M'n eerste inkopen gedaan en ik was rond 15 uur terug. Khanh was er om 15.30 uur, maar moest rond 18 uur weg om met de toeristen te eten. Rond 21 uur was hij weer terug.

De volgende dag weer op tijd op om rond 8.45 uur op school te zijn. Hierover later meer, maar het is hard werken en het zijn lange dagen.


  • 19 November 2008 - 08:38

    Tjerko:

    He Marieke,

    Goed om te vernemen dat jij (en je bagage...) de reis hebben overleefd!

    Zo te horen is het wel een appartementje waar je een paar maanden in kunt vertoeven (en warm douchen!)

    How is the English course?

    Veel plezier en groeten,

    Tjerko

  • 19 November 2008 - 10:22

    Fleur&Anemoon:

    Hey Marieke, Mooi dat je goed bent aangekomen! en het appartement bevalt. Is het een leuke buurt om in te wonen? Ga je eke avond uit eten of ook wel zelf koken?
    Succes met de lessen en groeten aan Kahn!
    liefs Fleur+ kusjes van Anemoon

  • 19 November 2008 - 12:58

    Sabrina:

    Beste Marieke,

    Ik heb je helaas geen dag gezegd van de week. Ik wens je echt een fantastische tijd en hoop dat je het enorm naar je zin zult hebben.

    Hartelijke groetjes,
    Sabrina

  • 19 November 2008 - 13:11

    Hanneke Siegert:

    Hoi Marieke,
    Ik heb je vorige week op kantoor niet meer gedag gezegd. Hierbij alsnog: heb een hele mooie tijd, en geniet ervan!
    groeten
    Hanneke

  • 19 November 2008 - 13:20

    Jessica Havinga:

    Hoi Marieke, er werd een mail rondgestuurd met deze site erin, dus je zult nog wel meer reactie van collega's kunnen verwachten! In ieder geval wens ik je enorm veel plezier de komende maanden. En ik ben erg benieuwd hoe het voor je was om HEM nou weer in levende lijve te zien?!
    Ik zal je site in de gaten houden om je belevenissen te blijven volgen. Leuk om te lezen!
    groetjes van Jessica

  • 19 November 2008 - 13:27

    Rita:

    hoi,

    Fijn dat alles goed is gegaan!En dat je bedje al was opgemaakt!Studeer ze en groetjes aan Khahn.
    Liefs,Rita.

    heey Tjerco,hoe is het met jou??Zo lees ik tenminste ook wat van jou,groet aan Fleur en Anemoon,Rita.

  • 19 November 2008 - 14:46

    Marian:

    Hoi Marieke,
    Goed te horen dat de eerste indrukken niet tegenvielen. Voor de inburgering en contacten is het wel goed dat je meteen aan de (taal)slag kan. Jou kennende zul je er wel wat van maken!Ik hoop dat je verwachtingen uitkomen, maar wat er ook gebeurt, dit is weer een belevenis die niemand je kan afnemen.
    Groet, Marian

  • 19 November 2008 - 17:52

    Wilma De Smit:

    Ha Marieke,
    Ik lees dat ik niet de enige ben die je geen gedag meer heeft kunnen zeggen. Dat appartement klinkt goed zeg! Ben benieuwd. Is die foto die hier linksboven staat deze week gemaakt? Toch een beetje moeilijk voor te stellen dat jij daar zo in de zon zit. Ja ja, die lange dagen(laat gaan slapen zeker) klinkt ook wel prima! Veel plezier en ik zal ook eens proberen te bellen met hallobuitenland.nl.

  • 19 November 2008 - 20:23

    Elise:

    Pff daar zit je dan. Ben benieuwd naar je verhalen. Als je tijd hebt, surf dan even naar www.redderechtsulp.nu en teken de petitie. Stemmen uit Vietnam tellen dubbel!! Groetjes en meer van dat voor een ieder Elise.

  • 20 November 2008 - 07:29

    Miranda:

    Hoi lievie,
    Fijn te lezen dat je goed bent aangekomen. En je vermaakt je zo te lezen prima! Ik ben weer benieuwd naar je verhalen. Zo ver weg, maar daardoor toch weer dichtbij.
    x Miranda

  • 20 November 2008 - 20:03

    Rian:

    Hoi Mariek, Goed te horen dat de reis goed verlopen en de behuizing boven verwachting is. Met dat laatste bof ik natuurlijk ook :-). Ik had al met van alles rekening gehouden, maar dit wordt een luxevakantie! Ik hoop dat je je draai inmiddels gevonden hebt en dat je lekker bezig bent. Ook ik ben weer bezig, na een paar dagen kwakkelen. Zo langzaamaan kan het aftellen gaan beginnen….!!! De reisgids heb ik iig alweer uit de kast getrokken. Groetjes aan Khan en CU soon.

  • 21 November 2008 - 08:47

    Inge:

    mariekje, groetjes uit boerenkoolland. gelukkig niet uit de lucht gevallen en uiteraard ben je alweer hard aan het werk, luieren mag best wel hoor!laat de liefde zegevieren.Abrazos! Inge cs

  • 21 November 2008 - 20:12

    Walter:

    Ha Mariek,

    Vind het echt super dat je dit gewoon doet. Klinkt alsof je al snel gaat aarden en lekker je draai vindt. Heel veel plezier daar.

    Ben net terug van een fantastische driedaagse cursus, echt de beste die ik heb gedaan op het vlak van milieu. Ga lekker geinspireerd het weekend in. Het sneeuwde net een beetje, de winter valt in..
    Groeten Walter

  • 23 November 2008 - 16:18

    Debby :

    Hoi Marieke,

    Wij hebben elkaar niet meer gezien op de Orde. Ik ben net een week terug uit Mexico en nu ben jij in Vietnam. Ik ben heel erg benieuwd naar al je avonturen en wens je heel veel plezier.

    Groetjes, Debby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 37716

Voorgaande reizen:

24 April 2011 - 24 April 2014

Een jaar Vietnam of langer...

30 Juni 2010 - 17 Juli 2010

Noord Vietnam

25 December 2009 - 17 Januari 2010

Midden en Zuid-Vietnam

15 Mei 2009 - 02 Juni 2009

Vakantie in Indochina

14 November 2008 - 13 Februari 2009

Sabbatical in Vietnam

Landen bezocht: