Actie voor het Wereld Natuur Fonds - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marieke Pijl - WaarBenJij.nu Actie voor het Wereld Natuur Fonds - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marieke Pijl - WaarBenJij.nu

Actie voor het Wereld Natuur Fonds

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

01 Mei 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Deze maand kom ik samen met het Wereld Natuur Fonds in actie voor dubbel zoveel beschermd gebied op de Noordpool. Dit doe ik omdat ik het belangrijk vind dat de mooiste plekjes op aarde ook in de toekomst blijven bestaan. Zeker ik als reiziger en liefhebber van onze wereld wil daaraan bijdragen. Daarom heb ik mijn reisdagboek tijdelijk gedoneerd aan het Wereld Natuur Fonds en roep ik jullie allemaal op om ook een kleine eenmalige bijdrage te leveren en samen te zorgen voor dubbel zoveel beschermd gebied op de Noordpool. En jullie weten hoeveel ik van beren houd :-)

Hoe jij kunt helpen
Heel eenvoudig en snel: sms IJSBEER naar 4333
Jij doneert 1 euro en De Rabobank maakt er direct 2 van!

Ook namens het Wereld Natuur Fonds ontzettend bedankt voor jouw bijdrage.

Groet,
Marieke

  • 01 Mei 2011 - 12:57

    Jenny Van Rooijen.:

    doe ik, enne das ook toevallig, ik vind beren ook geweldig!

  • 02 Mei 2011 - 07:57

    Laurence:

    Ha Marieke,

    Wat leuk om zo af en toe mee te kunnen genieten van jouw avonturen!!! Een hele fijne tijd en ik ben benieuwd.

    Lieve groeten,

    Laurence

  • 02 Mei 2011 - 08:27

    Linus Hesselink:

    Hé Marieke,

    Net nu ik denk iets warms over Vietnam te lezen, krijg ik wat voorgeschoteld over de Noordpool.
    Je verveelt je toch niet daar al, he?

    Hartelijks,

    Linus

  • 02 Mei 2011 - 14:42

    Rita:

    Ik zal het gelijk doen!!
    Brrrr,wat koud!!

  • 02 Mei 2011 - 14:48

    Rita:

    klopt het nummer wel,het wordt nl. niet herkend!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 37709

Voorgaande reizen:

24 April 2011 - 24 April 2014

Een jaar Vietnam of langer...

30 Juni 2010 - 17 Juli 2010

Noord Vietnam

25 December 2009 - 17 Januari 2010

Midden en Zuid-Vietnam

15 Mei 2009 - 02 Juni 2009

Vakantie in Indochina

14 November 2008 - 13 Februari 2009

Sabbatical in Vietnam

Landen bezocht: